Snabbt inlägg i pausen. 15/3-15

 
Nu blir det snabba ryck i pausen.
Vi har börjat titta på en ny serie.
Eller ja..
Ny och ny..
Ny för oss om jag säger så.
The Walking Dead.
 
 
 
Zombies och massor av splatter.
Ganska äckligt med allt blod och tarmar som slits ur kropparna på dom som blir uppätna.
En riktigt grabbserie.
De jag pratat med om serien innan vi började titta, har sagt att den är bra eller så tycker man bara att den är rent av ÄCKLIG.
Men man ska ALLTID bilda sig en egen uppfattning.
Vad det än gäller!
Och min bild av serien efter lite mer än en säsong är bra.
Men vad gör jag?
Jo jag bölar.
En  hugger av sig handen - jag bölar.
Nån mänsklig dör - jag bölar.
En zombie dör - jag bölar.
En hund dör - jag bölar.
En riktig grinfests serie.
Eller är de bara jag?
 
Men bra är den.
 
 
 

Kommentera här: