Inte som vanligt.

Just nu är inget som vanligt.
Det har det heller inte varit på ett bra tag.
Varken med mig eller på jobbfronten.
Både på gott och ont.
Nytt extra jobb på ICA.
Eller ja nygammalt jag har trots allt vart där förr.
Där trivs jag.
Det är riktigt kul att vara tillbaka efter alla dessa år.


Mycket som händer och det relaterar i en hel del tankar man kan också kala det hjärnspöken.
Ja en del får jag nog bara för mig men en magkänsla säger att en del av det stämmer.
Men vet ni.
Det visar sig.
Och jag anser att jag inte förlorar något i längden.
Snarare andra som gör det.
Men det blir deras huvudvärk senare.

Visst man är lite bitter just nu men det är en övergångs fas.
Säger de som vet.
Och jag har tur som har min Daniel.
Han stöttar och förstår.
Bryr sig och bara är helt underbar just nu.
Mer än vanligt faktiskt.

Men nu tar jag en vilo söndag och bara är för mig själv.
Ja medans jag inväntar att Daniel koller hem från sitt jourjobb.

Punkt!

Kommentera här: