Onsdag Kväll.

Jaha då va sthlm resan över.
De va ju inte riktigt som jag tänkt mig men okej så kande går när inte haspen är på..
De va med både en suck av lättnad och lite irritation jag klev på tåget hem i söndags eftermidag.
Lättnad över att få komma hem till min säng mitt rum och min familj.
Men irritation över att missat en hel del och lite tjaffs som inte riktigt klarats upp.
Det som har hänt går ju inte att ändra på, men nu vet jag hur väl man än tror man "känner" någon så kan man ha GRYMT fel.
Och de hade jag.
Men nog talat om de nu.
Jag är hemma igen och denna vecka har gått fort. redan onsdagkväll.
De är inte klokt vad tiden går när man har roligt..
Jobbade idag på dagis och de va invigning för de nya lokalerna..
Riktigt roligt och intressant..
Mycket sång och många tal och en stor aplåd till barnen, dom va otroligt duktiga att både stå still och sjunga sina låtar.
Vi hade i alla fall tur med vädret.
Ååååh nu kom jag att tänka på att de nog finna en film som heter så.
Har inte sett den men man bör kankse göra de.
Under min visstelse i sthlm så såg vi många filmer.
Vissa var bra, andra va sämmre å vissa va sämst.
Mer fack finns de nog inte att att stoppa filmerna i.
Ha ha ha pratatde nyss i telefon ( inte för att de är så intressant för er å veta men ändå) med två helsköna typer.
Måste åka och besöka dom så fort de bara går nu.
Är verkligen taggad på de..
Första april idag och ingen har försökt luras än så länge..
Men man vet ju aldrig några timmar kvar på dygnet de kankse kommer nån lustig sak på två ben och tror man är dum.
Tiningskändis är man också.
Sista sidan med dagens fråga där är jag ock Ulla med.
Men tyvär gott folk inga autografer skrivs.
Vet att ni vill ha dom för jag är så himla snygg men jag har skrivkramp så de går inte.
Var över till mitt EX idag och hämtade alla mina 1711 skor (men de är lungt jag är ju tjej så ajg får ha så mycket skor).
Vi passade på att prata om ett och annat de behövdes nog..
Hjälpte honom att klippa klorna på kaninen deras och de va ju inte en dag förtidigt.
Måte dit igen snart för att få ner dom för de va ju skapligt långa..
Han bjöd på mat också .
Visserligen pizza men kan man räkan med någe mer avvancerat av en som bor själv och inte orkar laga själv?
Tror vi alla är överäns om svaret : NEJ! på den frågan.
Nej nu blir de film time innan telen ringer igen och dom ska prata mer.
Men från mig till er en rikitg skön natt.
Sov gott och vakna torrt!!


Röven OM!

Kommentera här: