Säger inget så har jag inget sagt!

Nu är de så här att de blir inte alltid som man tänkt sig!
De vart hellar inte min sthlm resa..
Vissa allt va inte skit men kom fram till de att den man tror man känner är inte den man könner när de väl kommer till kritan..
Så är de bara..
Man känner ingen så länge man inte kan ta sig in i deras huvet och kontrolera de dom tänker..
Men hur kul skulle det vara på en skala fårn 1 - 10 igentiligen??
Jag skulle då inte vilja de men men de är jag de och månag finns de nog som vill de.
Alla är vi olika och tacka fan för de.
För tänk annars hur tråkigt de hade blivit..
Tänk om alla tänkte liks, gick lika, köpte lika saker, körde lika dant i trafiken, ringde samtidigt m.m.
Så otroligt trkigt de skulle bli i längden..
Nej usch å f vilken tråkig tanke..
Men så kande va.
Tur att vi är olika allihopa !!
De hurrar vi för tycker jag.


Röven om.!

Kommentera här: