Uppdatering.

Ja de har hänt en hel del sen sist.

Är hos Ellas syster idag.
Ellas bror och två hundar också här.
Ja och den där bölden i min röv så kallad Ellinor så klart.
Jag kom och tänka på en sak när de hände en liten olycka inne i vardagsrummet.
Jag och min böld satt lungt vid datan i köket och lyssnade på lite låtar när de plötsligt vart ett herrans liv innifrån vardagsrummet.
Helt plötsligt hör vi Jan skrika:
"EEEELLEEEEENNNNNNNNNNN!!"
Sen hör man bara:
"DIN HUND!!"
Ella springer dit och tittar och kommer tillbaka men ett par byxor i handen och gap skrattar.
Då är de nämligen så här gott folk att Svea hennes lilla rottis valp har gått fram till Jan banan och SPYTT!
Ha ha ha ha hur mycket tycker då hunden om en om den går fram och spyr på än..
Ja och hur är de om en hund kommer fram och släpper en piss på än då.
Ja vi får helt enkelt fråga Jan.
Han vet ju hur de känns.
Tintin pissar på honom å Svea spyr på honom.
De kan inte v ara lätt att vara Jan.

Neh gott folk jag drar nu men kommer en uppdatering snart från allt bus man hittat på.

Tjoflöjt!

Kommentarer:

1 Emsiee:

skriven

HAha ja ibland är det inte lätt! =D

Kommentera här: