22.32 en Tisdag kväll.

Jahapp ja den 8:de December och de finns inte en gnutta julstämmning i kroppen, ja när man va lite fick man myror i kroppen redan i slutet av November men då va de snö ute också iof.
Tänk va snön kan göra för julstämmningen...
Men men vad har jag gjort idag då?
Jo jag har städat och fått upp lite julsaker här hemma.
Bakat lite pepparkakor och fikat med min älskade päron (föräldrar för er som inte fattar vad jag menar).
Jag har verkligen världens bästa päron.
Efter allt som hänt och hur man mår för tillfället så finns dom verkligen för mig de är jag otroligt tacksam för.
Men självklart vore de trevligt att prata av sig hos en vän.
Tänkte idag på att jag saknar de där spontana samtalen från mina vänner där som RINGER och frågar hur de är nu för tiden får man bara sms..
Ingen verkar ha tid att prata längre hur kommer de sig?
Är man så stressande s man inte äns har tid att ringa sina vänner, eller är de bara så att men inte hör till "vännerna" längre?
Jag tror på de sista förslaget.
Det är så de känns iaf..
Tydligen märks de att man inte är som man borde men istället för att fråga om jag vill prata om saken så RING bara för ALDRIG att jag säger: "Ja ring mig jag mår piss".
Neh tack vet ju hur jobbigt de är å lyssna på problem för vissa så neh jag vill då inte vara nån belastning..
De jag skriver nu pekar inte ut nån speciell person utan "vänner" i allmänhet.
Men de är klart känner du dig träffad så vet du ju nu att de är bara att plocka upp luren och RINGA.
Ja jag har nog inte gjort så mycket mer idag.
Ligger för tillfället i sängen med min data i knät och lyssnar på julmusik..
Min mor och far gick nyss och la sig och jag borde nog gör de samma skulle jag tro men va fan man ligger bara och vrider och vänder på sig i timmtal för att bara få 30 minuters sömn så nej tack.
Blir allt uppe en stund till..
Neh om man ska se nån film kanske..
Glömma verkligeheten ett tag och försvinna bort i filmens värld..
Ja de låter som en bra idé.

Tjipp Tjopp röven opp.

Kommentera här: