DU VET VEM DU ÄR!!

Du tror jag är dum i huvet som inte fattar nånting. Men en sak ska du ha JÄVLIGT klart för dig och de är att jag vet mer än du tror. Jag vet att du ljuger för mig och gjort en längre tid eller ska vi säga hela tiden eftersom de är så det är? Inget av de ord som kommer ur din käfft är sant!! Trodde bättre om dig men kanske borde lyssnat på de dom flästa sa och INTE umgås med dig. Du har tagit upp mer av min tid än vad du är värld! Jag lyssnade på dig och framför allt jag TRODDE dig, vilket var förbannat dumt av mig eftersom de är inte dom som ljugit och snackat skit de är DU, men de är det slut med nu finns ingen som är så puckad som dig. De är slut med de här nu! Slut hönsat runt dig jag skiter i dig nu du har bränt dina broar. Hör ALDRIG mer av dig! ALDRIG!!!! Trodde verkligen vi kunde vara vänner men fuck it. OCH DU!! FUCK YOU!

Kommentera här: