En välbehövlig dag i Åker!

Idag har jag varit med min syster och buslusen Theodore i Åker hos Jenny, Stefan och lilla söta Julia. Måste bara tala om att hon har vuxit nå otroligt mycket sen sist. Är iof inte så konstigt eftersom sist jag såg henne var hon bara några veckor gammal och nu är hon 5 månader.. Pluttan! En super charmig tös som va glad hela tiden. Lekte tittut med henne och hon bara bubbla av skratt. Ni vet sånt där som smittar av sig så man nästan ligger dubbelvikt själv. Vart julfika med lussebullar och kaffe, en massa bus och sen en supergod wook som söta Jenny lagde mumsigt värre. En helt otroligt rolig dag med massa skratt och prat.. Ni vet väl hur vi tjejer är. Vi pratade nästan i munnen på varandra.. Oförklarligt roligt måste jag säga, var väldigt länge sen jag hade så kul.. Ja ja nu ska jag sluta tjata om de. Kvällen blir lugn nu fortsättningsvis med lite tidsfördriv här och sen en FILM.
MYSPYS för mig själv i min säng under mitt underbara duntäcke!

Tjillevippen!

Kommentera här: