Gud älskar verkligen Idioter för dom finns överallt.

Man slutar aldrig förvånas. Ganska ofta hör man dumma meningar komma ur människors munnar. Idag (eller ja igår eftersom klockan är över 00.00) så satt jag på en buss, vi stannade på en hållplats för att plocka upp folk eftersom de är det man gör där. Jag va omringad av tjejer i kanske 14-15 års åldern. Vi stannade på en hållplats för att plocks upp folk eftersom de är de man ska göra på en hållplats. När bussen ska lämna hållplatsen så kommer den inte iväg Då de kommer IIIIILTJUT från tjejerna som blir livrädda (jag lovar att de va fan nära att rutorna sprack). Då hör jag tjej 1: "Asså shit vi har fassnat! Vad ska vi göra!?" Tjej 2: "Nej lägg av de kan vi ju inte ha gjort. Då kommer vi ju försent till jympan!". Bussen börjar backa och dom skriker IGEN! Fast då är de mer skrik i munnen på varandra att vi skulle dö allihopa och men massa annat som jag inte hörde för dom skrek i 110. Bussen satnna igen där deras konversation fortsätter. Tjej 1: "Asså hallå hörrni, vad gör vi nu?" Tjej 3: "Vi hoppar av här och springer." Tjej 4: "Men nej fan va larvigt. Men jag kan ringa till skolan och berätta. Ska jag de?" Tjej 5: "Ja gör de." Och håll i er gott folk. För du kommer de puckade i historien. Tjej 4 tar upp mobilen och börjar FILMA! Ja tro mig jag vart lika förvånad jag va fan skulle hon inte ringa tänkte jag. Neh då filmar hon där hon säger att bussen har fassnat och att dom inte kommer nånstans och så filmar hon sina vänner också. Men vet ni vad ännu en rolig sak är? Neh klart ni inte kna veta de men de är att bussen inte fassnat. Bussen stängdes av och startades om så fick vi i en växel frammåt så antgligen va de bara nå fel på bussen. Men tjejerna fortsätter. Tjej 1: "Fick du med allt?" Tjej 4: "Aaaah." Tjej 2: "Fan va bra då kan dom inte skälla på oss nu när vi kommer om vi blir sena." Vid nästa hållplast gick tjejerna av och de vart ett lugn på bussen jag inte känt tidigare och jag kunde höra de flästa runt om mig dra en lättnandes suck. Trodde jag hört de dummaste för idag men de jag inte visst då var att jag skulle stöta på en till. Jag klev hur som hellst av på stan för att byta buss. Frös nästan mina skinkor av mig innan den kom. Men jag hann ju med en kaffe från pressbyrån och en cigg iaf. Så kom ÄNTLIGEN buss 2. Där satt jag i lugn och ro och lät mina tankar flyga iväg till något/någon helt annat/annan. Plingade för att gå av. Drog ett djupt andetag och ställde mig upp i fruktan av den kyla som kom att möta mig utanför bussen. Då här jag två tjejer prata också dom i 14-15 års åldern.
T
jej 1: "Asså vad ska du ha på dig?" (vet inte vart dom skulle eller så men de va ovesäntligt för mig) Tjej 2: "jag ska ha min klänning och strumpbyxor under eftersom de är där man ska ha dom." Tjej 1: "Okej." Och sen vart de tyst.. Tanken jag fick då va ju att tjej 2 va jävligt smart där. Hon har strumpbyxorna UNDER klänningen! VA har ni hört nå så smart! Shit, vilken brud. Skulle gått fram och fråga om jag fick sno hennes idé med att ha strumpbyxor UNER klänningarna. Ja herregud vilka IDIOTER! Dom att verkligen på dass när gud delade ut hjärnor.
Skrämmande hur dum ungdomen är nu hur ser de då inte ut om 10-20 år? Aaaah det vill jag inte äns veta.

Ja ja nu är de sovdags..

Tjipp Tjopp!

Kommentera här: