Till en vän.

Kanske är de sant att vänner är som stjärnor, "Man ser dom inta alltid men man vet att dom finns där". Just så är det nog mellan dig och mig. Vi har inte direkt daglig kontakt med nu hör du av dig och du mår inte speciellt bra. De värmer i hjärtat att veta att du hör av dig till mig när du har de jobbigt och jag finns här de lovar jag. Du skrev "Åh det finns så mycket saker jag vill berätta för dig men svårt ibland att få ur mig det bara". Då skrev jag att "du får berätta precis vad som hellst även om de känns dumt eller inte känns viktigt" så finna jag där och lyssnar. Men jag tänker inte stressa på dig de kommer när de kommer. Du skrev också "men det är rörigt även för mig". Vet hur du menar och man kan inte prata om de förrän man själv rett ut sina tankar så de får ta den tiden det tar. Även om de så skulle ta år (eftersom jag nu inte vet vad de handlar om) så lyssnar jag gärna ändå.
Du är en helt underbar person ska du veta jag gillar dig som fan, därför kan jag inte rå för att bli en aning orolig för dig. Inget direkt hitt att veta att personer man tycker om inte mår speciellt bra.
Nu vet jag ytterst lite av vad det hela handlar om, men du ska vetaatt min dörr alltid är öppen för dig.
Du kan komma när du vill vilken tid på dygnet eller vilken dag du vill.
Jag hoppas de ordnar sig för dig snart.
Men det viktiga just nu är att du ska veta att: JAG FINNS HÄR OCH LYSSNAR MER ÄN GÄRNA.
Luta dig gärna mot min axel, gråt, sucka, skratta åt skiten, blunda, titta ja gör vad du vill. Men det finns två utsträckta händer, två utsträckta armar, två axlar, två öron, två ögon här för dig att luta sig mot även om du bara vill luta dig utan att de sägs ett ord.
Du är ju en mycket speciell person och vi har alltid kul med massa skratt när vi umgås så med våran vänskap kan vi ta oss igenom det här om du vill ha mig med på resan så klart.

Neh nu ska jag sova men hör av mig till dig när jag vaknar.

Tycker väldigt mycket om dig grabben så kommer gör allt för att hjälpa dig.

Tjippetjopp.


Kommentera här: