Tisdag och redan 1:a December.

Jaha då var de redan 1: December de är inte kolkt vad tiden går tycker de nyss var påsk men tydligen är de ett bra tag sen nu..

Ja helgen är över vilket är lite tråkigt men efter min röriga helg så är de skönt att de är vardag igen. Så hur såg min helg ut då? Jo de ska ni få veta.. Fredag jobb och allt var frid och fröjd tills kvällen då allt braka loss. Att nå så litet kan bli så stort de fattar jag verkligen inte. Men de vart bra tillslut vilket var skönt så kvällen avslutades med mys och film. Lördagen var frid och fröjd med dop och senare på kvällen lite glögg för att sen avsluta med tacokväll och lite gott dricka. Söndagen var de innebandy, åkte till morfar och hälpte honom, besökte Sandra en snabbis och sen till Vallby där allt vart kaos med bråk och skrik. Helt förstörd över de lilla missförstånd som gjorde att helvetet bröt ut åkte jag hem hysteriskt gråtande i hopp om att lugna ner mig. vart inte nå sömn den natten.. Ja vad kan man säga? Vissa kan kanske inte umgås helt enkelt. Visst man är två om ett bråk de förnekar jag inte (om man inte står och bråkar med sig själv i spegeln då är man väl ändå inte två?). Men vissa hettsar upp sig mer än nödvändigt kankse är de så med dig. Ja du vet vad som hände och de är synd absolut men kankse lika bra vad vet jag... Är mycket förvirrad efter de som hände inte bara i söndags utan även i fredags.. Från att allt är superbra till ett helvete på bara några sekunder.. Jag förstår inget och allt som kom tillbaka alla minnen från förr alla känslor och paniken de är oförklarligt. De ska inte hända igen hörde jag dig säga men de FÅR inte hända igen skulle jag vilja säga. Vi diskuterade insidenterna i måndags och vi kom väl inte direkt fram till mer än att vi bad varandra om ursäkt.. Kan inte rå för allt som käns innuti mig nu och de kommer ta tid men kan du förstå de? Jag är tveksam tyvär....

Idag var jag in på 1:a december fika hos Sandra och de va otroligt mysigt och välbehövligt. Tror vi båda behövde pata av oss och byta idéer samt ge varandra råd och tipps. Kändes bra att ha en vän å vända sig till och prata med... Var verkligen vad jag behövde kände jag. De är fortfarande förvirrande innanför pannbenet men hoppas på att somna inatt och kunna tänka klart imorgon. Kan behövas eftersom jag ska jobba då också. Vi tittade på julkalendern också men vi fattade INGENTING om vad de skulle handla om helt världelös.. Är de konstigt att barn slåss och blir knäppa om tillomed superhältarna i julkalendern använder våld.. Eller ja våld var de kanske inte direkt med nog var de en som slog på en annan iaf de såg jag.. Annat var de på min tid när jag va liten då var de lugan fina julkalendrar som: teskedsgumman, pellesvanslös, pettson pch findus och många fler som va toppen. Då handlade det iaf om FÖRBEREDELSER inför julen men nu då? Neh jag förstår inte och om de ser ut så här nu hur ser de då ut med julkaledrarne om 10 år? Stackars barn säger jag bara...



Sandra stog för kaffet jag för pepparkakorna. Ni kankse tycker de låter skummt men vi hade piknik på hennes ballkong i minusgraderna och de va riktigt mysigt mer lita tända ljus och massa prat.

Kom hem och satte mig framför TV:en. Helt plötsligt ringde min telefon och de stog nå okänt nummer men svarade ändå.
Och på andra sidan linjen va de till min förvåning lilla Maja.
Hon pratde om att jag ska åka med henne och mike och hälsa på PG som dom säger..
He he he hon är bra söt hon.
Vi sa nästa vecka om jag inte måste jobba så vi får se hur de blir.
Viss de vore kul men jobbet går före eftersom jag får så lite tider inte så jag kan välja och vraka precis..
Ja nu ligger jag bara och funderar och väntar på bättre tider..
Neh så illa är de inte men nån film vore u mysigt i mörkret så ja de får de bli nu.
Fick helt plötsligt inte tid mer er längre så ha de obra nu alla läsare..

Tjipp Tjopp.

Kommentera här: