Onsdag kväll.

Första soliga dagen på länge känns de som.
Mer sol åt folket.

Oj vad dagarna går fort man hinner knappt gå upp ur sängen förrän de är lägg dags igen.
Så känns det i alla fall.
Om jag sammanfattar de senaste dagarna bilr de....
Ella...
Jo men visst vi har umgåtts (kors i taket va?).
Neeeeeh de är väl inget nytt men nu har de varit mycket vi två den senaste veckan.
Fast jag klagar inte över det.

Hur ligger livet till annars då kan man fråga sig?
Jo de är bra med liv i mig just nu.
Allt hålls flytande och lite till så då kan man ju inte klaga.

Många frågar mig om hur de är med kärleken..
Och jag säger som så här:
Den som lever får se.
Kan ju inte avslöja allt heller..

Jaha då var de snart midsommar och allt som de innebär.
Jobbar fredag och ska väl dricka lite med några av mina tjejor.
Ledig lördag, söndag och måndag.
Men inte blir jag hemma för de heller..
Ska bli mycket kul och mysigt.
Något jag sett fram emot länge.
Skulle åkt redan i början av veckan här men så kalrt dycker de upp något emellan.
Men nu så blir de av!!
De ska jag se till.

Imorgon ska jag in till min syster en liten stund sen ska jag hem och städa och tvätta.
De kommer folk hit på fredag och då måste de ju vara snyggt.
Var till skogen med min far idag och hämtade lite björk.
Eller ja så lite vart de inte hela 11 björkar fick vi med oss hem.
Fråga inte men de är min mor som ville ha de.
Men hon fick inte följa med till skogen henne lämnade vi hemma för att tvätta fönster i stället.


Neh nu ska jag låta huvet falla på kudden och drömma mig bort...
Ha de bra så länge så kikar jag in en annan dag..

Tjo Flöjt!

Kommentera här: