En dag med blandade känslor.

Dagen har varit kännslo laddad, vilket iof alla dagar är men idag har de ändå varit extra mycket som rört sig både i huvet och hjärtat.
Har umgåtts med 3 st jag älskar högt och väldigt mycket.
De har pratats och skrattats men samtidigt varit, vet inte hur jag ska uttrycka mig men ja, spänt.
Inte mellan oss utan de jag fick höra att folk pratar om och lägger sig i.
Måste folka lägga sig i andras liv har dom inge eget eller är de så att dom blir så roade av adras så dom måste lägga sig i för att vara en del av de roliga?
Ja de gör att man blir tyst och tänker en del och de blir "spänt" man blir irriterad och ja ni vet vad jag menar.
JAAA jag vet man ska inte bry sig eller lägga energi på sånt men när de gäller saker som att hota med att skvallra för andra så kan iaf inte jag rå för att hjärnan arbetar och jag undrar jag hur de står ställt i stallet hos den människan?
Alla gätter kan ju inte vara hemma de är ju uppenbart.
Så höll man väl på i förskolan??
Ja ni vet:
"Jag ska svallra på dig"
"Du är dum jag ska berätta för...."
Ja kan man göra annat än å sucka??
Neh jag tror inte de va..
Och om de nu är så viktigt att berätta de för personen i fråga så gör de då kom inte med tomma hot utan gör de.
Tror inte den du "hotar" med detta bryr sig och heller inte den du berättar de för gör de.
De är gammalt med visst berätta på du så får vi se vad som händer.
Du är så välkomen så.

 Ja ja men dagen i stora drag har vait toppen.
Pratat mycket minnen men en från förr.
Super kul men ja visst undrar man om man gjorde rätt val då på den tiden.
Inte för jag ångrar hur mitt liv ser ut idag absolut inte, men nog hade de varit annorlunda om jag valt en annan väg absolut.

Men nog skrivet om allt detta nu är de hopp i säng och samla krafter inför morgondagen med barnen.

Skepp ó hoj sodastreamad o´boy!  (urk va snuskigt).

Kommentera här: