Härliga Torsdag.

Jobbat idag otroligt kul precis som vanligt.

Efter jobbet gick jag till apoteket för å hämta ut de sista på mitt recept, känns som jag kurerat mig i en evighet som aldrig tar slut.

Gick i mina egna tankar och där från ingen stans dök tilla Jenny upp som var/är på besök i skultuna. Riktigt kul å prata lite med henne händer ju inte varje dag precis. Kom överäns om att jag ska följa med min syster dit och hälsa på henne och den lilla familjen. Vilket jag ser fram emot.
Gick sedan vidare till apoteket för hon skulle åka med bussen till stan.
Fick ut de jag skulle ha och de är ju bra.

Väl hemma så satt jag lite vid datan och så pratade lite i telefon.
Gick till TV:en en stund men pappa tittade på dynga så jag gick in i mina pärons rum och tittade på den TV:en.
Min mor kom hem så vi pt lite och tittade på en Johan Falk film super mysigt.
Efter filmen tittade vi lite på TV.
Retade min mor lite så hon fick ryck och började jaga mig sprang ett varv runt bordet i vardgsrummet sen in på toa och låste in mig.
Smyger ut och smidig som jag är så trodde jag att jag var osynlig men icke sa nicke.
Min mor stog runt hörnet och skrämde skiten ur mig.
Jag skrek så man trodde taket skulle lyfta.
Satte oss i soffan ett tag till innan jag kom på att jag skulle packa lite inför helgen.
Så in i rummet och plocka fram allt som ska med.
Men nu är de dags att ladda batterina inför imorgon när jobbet kallar igen.

Så ja hej hopp på er alla glada.

Kommentera här: