Kluven i två delar! Hur kunde de hända!!?


Jobbigt när man inte vet vad man ska göra.
Hatar att inte ha kontroll över mitt liv och min framtid.
Kanske borde jag låta de hända, kanske borde jag lyssna på ditt råd.
Jag vet att du vill mitt bästa och att du inte vill se de hända.
Men samtidigt är de svårt att Följa ditt råd.
Jag vet även att du finns om jag behöver prata men hur ska jag kunna prata med dig?
Finns väl inte så mycket att säga?
Eller?
Du vill mitt bästa och de visade du idag jag uppskattar de verkilgen även om de inte verkade så.
Jag menar de, tackar dig till 100 % verkligen!
Om jag låter de hända så känns de som att jag sviker dig för du kommer stå brevid och se på, och jag vet att du inte vill de.
För de var precis de du sa.
Du vill inte att de händer mig...
Men kan mycket möjligt bli så att de gör det.
Du gör de för att skydda mig men samtidigt så blir jag ledsen inte på dig, absolut inte.
Blir väl mer ledsen för jag blir förvirrad och vet inte alls vad jag ska göra.
Jag har mycket att fundera över nu.
Vill inte att du ska behöva stå och se på men måste det bli så då?
Kan de inte va så att du står och ser på men så blir de något possetivt av det?
Jag hoppas på de men är väl för allvarligt insyltad kanske vad vet jag...
Du om någon borde veta, jag vet de, men vill så gärna inte att de ska vara så.
De här är verkligen inget jag behöver just nu.
Bägaren svämmar över snart.
Hur det än blir nu så hoppas jag det blir bra de kan ju bara framtiden utvisa och den börjar från och med nu!

Kommentera här: