Onsdag.

Började med att gå upp vid 6.00 för jobbet kallade, började visserligen 9.00 men min rara mor började tidigare så fick vackert åka med henne.
Fast de gör absolut ingenting.
Efter jobbet trodde jag de va bestämt med en kaffe på spången men de körde ihop sig tydligen för igår fick jag ett vet inte och idag hörde jag inget så..
Men gick med min syster och Theo på stan en sväng innan systrami skulle hem och göra sig klar inför kvällen så då fortsatte jag och Theo våra äventyr på stan.
Eller ja han somnade som en stock i vagnen så han va väl i sin egen lilla värld och sina egna små äventyr. Haha.
Men träffade på Maja på stan vilket var roligt för inte sett henne på evigheter.
Hon berättade en skit kul grej vi har tydligen gemensama vänner som bor en bit bort vilket jag inte visste.
Jo jag visste att jag känner en av dom men att hon visste vem de var de hadde jag ingen aning om men de är ju kul.
Världen är bra liten den.
Efter trippen på stan åkte vi till syster yster (jag å Theo) för att vinka och pussa henne hej då.
Eller ja Theo fick pussa henne men jag fick bara vinka för när jag skulle ge henne en puss sprang hon jag fattar inte varför...?
Sen var de bara Theo och jag kvar hos henne.
Gav honom lite mat sen lekte vi lite, busade i soffan tittade på TV, ännu mer bus i soffan. (älskar hans skratt).
Men som att vända på en krona så vart han ledsen.
Ja ni vet han kom på att mamma hon gick ju ut genom dörren.
OJ OJ OJ va hemskt!!
Och sen va de fullt liv där hemma.
Han grina och gick till dörren, jag hämtade honom och satte oss i soffan, han sprattlade sig loss och jag hämtade honom igen ja så där höll de på ett bra tag.
Till slut fick jag honom lugn så vi satte och och gosade i soffan han pussades och kramades riktig mysstund hade vi där i hela 10 minuter.
Sen... Ja SEN efter 10 minuter plingade det på dörren ja då kom han ju på igen att mamma gick ut där och så grinades de lite till.
Men när vi kom ner och skulle öppna så han att de va han älskade morfar så då sken han upp som en sol.
Han hade med sig mat en kebabrulle till mig. Gott Gott!
sen satt Theo med sin morfar (min far) i bio rummet och jag i ett annat rum och så tittade vi på TV.
Socialt va?
Neh men luganst så för då fick jag se de jag ville och min far de han ville.
Senare när vi bytt till pyamas och fått Theo och sova kom hans pappa hem.
Så då kunde vi åka hem vi med.
En riktigt rolig dag.
Jag och Theo vi är ett bra två mans gäng.
Han och jag vettni.
Nej nu tror jag de är dags att prata klart med folket på msn och sen dra täcket över huvet och sova.

Tjillevippen.

Kommentera här: