Otroligt taggad!

Jaha då var de torsdag ja om nårgra få minuter är de fredag och då är de mycket som händer.
Ska iaf börja dagen med att hjälpa min morfar sen blir de in till stan och stå modell och sen ska jag ut en sväng.
Härligt härligt..
Känner mig otroligt taggad inför de och så smatalet med en viss preson som ska få höra ett å annat.
Har tänkt en hel del och övervägt för och nakdelar och kommit fram till ett beslut som jag tror blir rätt för alla inbaldade..
Idag har jag jobbat med barnen hade bara 2 st pga de flesta är sjuka.
Men de är väl sådanna tider antar jag.
Själv måste jag kolla ögonen igen men de blir nog bra tillslut..
Har även provat kläder ikväll ska ha med 3 olika ombyten så de har provats kläder , skor, smycken och sprungit runt som en dåre.. hahah måste sett kul ut mina päron undrade nog om jag va klok men de vet ju alla att jag inte är..
Sen har jag fixat till mina naglar allt måste ju vara bra inför morgondagen..
Lite lyx får man unna sig ibland..

Neh nu är de dags för en kvälls cigg sen hopp i säng.

Tjillevippen.

Kommentera här: