Tisdag kväll.

Oj oj oj vilket eko det varit här på min sida ett tag nu.
Men men sånt som händer...
Vad har jag gjort sen sist då?
Jo jag har jobbat lite (och då menar jag LITE).
Spenderat mest tid med nära och kära vart lite här och där ja de man brukar göra som arbetslös.

I torsdags åkte jag med min underbara familj (syster, mor, far och Theodore) till Ullared.
En otroligt trevlig och rolig utflyckt.
Visst hade man väntat sig att det skulle vara ett stort varuhus men SÅÅÅ stort trodde jag då inte.
Gick där både torsdag och fredag men hann inte med hela ändå.
Men då finns de ju en anledning att åka dit igen iof.
Jag hittade en riktig Rebecca pryl nån som kan gissa vad det kan vara??
Ja ja nu vet jag vad ni tänker "Ööööh ja de är väl kläder..", jo visst de hittade jag också men den riktiga prylen va en mini plattång den är bara 15 cm och skit söt.
Prefekt för handväskan snacka om att jag jubla när jag såg att den fanns.
De ni hade ni aldrig kunna gissa va??
Sen vart de också som jag nämnde tidigare så klart kläder, både till mig och Theodore (min mor säger att vi borde säga Theodore och inte Totte, eller Theo för de heter han faktist inte, så bäst att lyda henne för en gång skull. Händer liksom inte varje dag), smink, julgardinder, CD-skiva, en manick som tar bort noppror från kläder, vattenflaska, underkläder, och en pressent till Sally, har säkert glömt något men man kan inte komma ihåg allt heller...
Jag hade 4 st fulla kassar när jag kom hem.
Och hur sammanfattar jag UllaredGeKå´s då?
Jo tjejernas PARADIS!!
Det är vad det är.
Min far är så rolig också.
På vår lilla mini semester så körde han.
Det började redan när vi åkte hemmifrån.
Ni förstår han har köpt ny bli en BMW med automatlåda men den fick stanna hemma så vi tog Forden.
DEN har INTE automat men min lilla far trodde nog de i början och mamma sitter brevid och frågar vad han gör.
och påpekar då att de inte är automatbil han kör och att hon gärna vill ha växellådan kvar.
Sen vet jag inte vad han höll på med så fort han skulle ur bilen kanske ville han bara att alla runt om skulle veta att han va på väg ur bilen inte vet jag men han tutade iaf så fort han vred sig för att går ur.
Han skrämde dock slag på flera presoner runt om.
Han säger att det inte var meningen men jag vet inte de jag.
Iaf så höll jag på att dö av skratt så fort de hände för han vart lika förvånad varje gång.
Jag menar okej om de händer 1 eller 2 gånger men de vart mer än så...
Ja jag tror ni måste varit med för att förstå de roliga i det hela men vi tyckte iaf att de var väldigt roligt.
Vi hyrde en mysig lite stuga där borta och tro mina ord den var LITEN men som sagt mysig.
Är de någon som ska ha ett STORT diplom och applåd för den här resan så är de Theodore som inte gnällde alls utan bara fann sig i att åka bil i flera timmar och sen sitta i en vagn i ett stort varuhus.
Visst han fick ju gå lite där inne men knappast nå gnäll alls riktigt duktig pojke min syster har.
Min far ska ha ett diplom han med för att stått ut med oss kvintimmer där borta och som kört bilen hela vägen.
Min mor med för att hon va helt lugn bland allt folk där inne.
Och min syster ska ha det för hennes glada humör hon alltid har med sig.
Jag förstår inte hur man alltid kan vara så glad som hon är de är helt otroligt.
Jag är nog den enda som tappade humöret där inne på grund av mina magsmärtor.
Fick rysligt ont på torsdagen och hade de på fredagen med inte kul men shoppa de kan man ändå. ;-)
De va väl en lite sammanfattning av våran Ullareds reas.
Tackar min familj otroligt mycket för den de är ett minne för livet, och jag uppskattar det otroligt även om jag inte visade det då.

Sen då??
Vad har jag mer gjort?
Jo fått upp kontakten med en gammal vän så vi har umgåtts endel riktigt roligt.  ;-) <3
Vi har tittat på film, umgåtts, pratat och bara varit.
En helt otrolig preson som gör att jag inte kan göra annat än att skratta.
Känslan jag får innom mig av att umgås med personen i fråga går INTE att beskriva.
Uppskattar varje minut jag är där otroligt mycket.
Vi pratar verkilgen om allt och ingenting och de är hur avslappnat som hellst.
Tåls att upprepas men de är otroligt kul..

Ja de är väl lite om vad jag gjort sen sist men mest vad som hänt de närmaste två veckorna.

Nu tog fantasin slut men jag återkommer va så säkra på det!!

Tjoflöjt!!

Kommentera här: