Tjej kväll!!

Igår var de Ladies Night som gällde.

Ja ska jag vara ärlig så undrade jag först vad jag gav mig in på men de va ändå helt okej.

Jag kom och tänka på en sak när jag satt där och tittade.

Började se mig omkring lite på dom övriga i publiken och dom som jobbade runt om.

Där som en blixt slog de mig att de tjetas om att de bara är tjejer som tittar på och bara killar på scenen, men så var ikke fallet ja om inte grabbarna från garderoben, ljud och ljus teknikerna och servitörerna blundade så klart.
Meeeen nej de såg då inte ut så.
Men sätt er då in i tanken om hur kul de skulle vara om dom "gubbarna" jobbade blundande.
Tror showen hade blivit 10 gånger bättre än vad den var då.
Eller ja den kan ju bli sämmre också beror ju på hur man väljer att ta de.
Men jag kom iaf på att deras snack i reklamen om ladies night ite stämde i detta fall.

Men så ser man på oss kvinnor i publiken..
Oj oj oj undrar hur dom 4 män (om man inte räknar med dom i bandet och bakrundsdansarna) tänker och känner när domstår där och har ca 2 000 skrikande, gamande, dregglande, jublande, hettsiga kvinnor framför sig...
Vi var som en skock hygenor runt några smulor kött.
Ja det är nog bara något dom kan svara på skulle jag tro.

Ja bra var de men dom hade kunnat visa mer hud och mindre påklätt tycker jag..

Ja efter en kväll med sång, dans, och ståupp komik så var man ganska trött.
Men kvällen slutade inte där utan vart utgång och sen slutade den.

En sak har jag alltid med mig från den kvällen och de är Magnus i bar överkropp inlindad i badlakan nertill.
Mmmm mmmm mmmm säger jag bara.
De kan jag leva länge på.
Ja ända tills jag dör.

Bilder kommer senare..

Hej hopp plast plopp.

Kommentera här: