Efter lång tystnad på denna sida är jag tillbaka och uppdaterar!

Jaha då har det varit lite pinsam tystnad på den här sidan.
Men hoppas ni inte har längtat ihjäl er bara.
är maninte hemmakan det vara lite svårt at uppdatera.
Nej nu får det vara nog med bortförklaringar och till att berätta vad som hänt sen sist.

Från lördag - tisdag.
(vi börjar med lördagen så ingen blir förvirrad).

Lördag!



For in till stan och hade myskväll på Bäckby med det bästa sällskapet man kan ha.
Passade på att handla lite och hyra två filmer.
Vart en komedi och en skreckis.
Vart verkligen behandlad som en prinsessa när vi väl var framme på Bäckby.
Fick lite dåligt samvete när man låg där på soffan medans han stog i köket och slavade vid spisen.
Tvårätters stog på menyn.
Vart kyckling gryta och ris till varmrätt och ungsgrattinerade frukter med vitchocklad och vaniljglass till efterätt.
Skuttade i säng lagom sent för en lördag kväll och det var inte dåligt.

Söndag!

Vaknade efter en härlig sovmorgon och det vart att göra sig klar för en tripp med bilen.
Vi landade på Gryta hos hans föräldrar och gissa om man var nervös.
OJ OJ OJ!
Men det gick toppen och jag måste få tala om att dom var supermysiga.
Så söta och trevliga och man kännde sig hur välkommen som hellst.
Vi drack lite kaffe och pratade innan det var dags för mig att pipa iväg till Ulla.


Sally.


Svea.


Dom kan vara söta mot varandra tor det eller ej.

Där vart det mer kaffe och prat om hennes barvader kvällen innan.
Jag kunde ju inte håla mig så hade en del att berätta jag med.
Ja ni vet tjej snack.
Sen färdades jag tillbaka till Västerås och slut destination Bäckby.
Vart mys i soffa med chips och dipp innan säng gång.

Måndag!



Vaknade och mös en stund i soffan med kaffe framför barnkanalen innan jag gjorde mig klar för at möta folket utanför dörren.
Mötte upp Ulla en snabbis för en milkschake och babbel.
Sen vart det en tripp till syster och kolla läget.

Vi tog en sväng till Bauhaus också när vi ndå var i farten innan det vart dags för mig att ta en solning och en springpromenad från djäknebeget till malmabeg och möta upp min morfar för att titta hur hästen skötte sig på banan.
Han hoppade i början men sen gick det fin fint och till slut kom han ändå 3a.
Inte illa pinkat för en 3åring.
Sen vart det Bäckby igen som blitt som ett andra hem för mig.
Sägläge och smyg dejt med John blund.

Tisdag!

Man ska börja dagen med en stadig frukost.
Så det här vart min frukost.
Stadigt eller inte, det går ju att diskutera

Vart en tur till Råby i gångfart och där efter tillbaka till Bäckby för att ge sig i bråk med damsugarn och disken.
Efter det vart det...
Hem till mor och far och ge dom lite tillsyn.
Inte dåligt att lilldottern tittar hem ibland.
Dom borde känna sig lite hedrade.
Betala räkningar och deklarera en läningsdag som denna r väl inte fy skam.
Ja ja man kan göra roligare saker, men nytta för nöjje som en inteligent loppa sa till mig en gång.
Ikväll blir de sminkning med Sandra och sen komatillstånd på Bäckby.


Kommentarer:

1 Marie Johansson:

skriven

Tjenare. Hm har du träffat en ny kille??? Isåfall grattis, så kul för dig. Lycka till /Marie

2 Svar!:

skriven

Tack Marie. Vi träffas och trivs tillsammans och sen får vi se vad det leder till.

Kommentera här: