Huvudet stor som en fotboll.

Vaknade med huvudverk.
Inte direkt den känslan man vill ha när man vaknar upp.
Kändes som att någon slagit mig hårt under natten.
Kan det bero på att jag själv slog huvet i sängstommen i tron om att jag hade någon bervid mig som jag skulle krypa närmare.
Men så va ju inte fallet utan PANG så skallade jag sängstommen.
INTE OKEJ, sa jag högt för mig själv och somnade om.
Ja vem vet kanske var det de som gjorde att jag hade ont men inte direkt troligt.

När jag väl masade mig upp ur sängen så var det att göra sig redo för dagen som stog på högst upp på schemat.
Ja det gick långsamt men jag gjorde det iaf.
Inga snabba rörelser idag märkte jag så det vart mitt måtto för dagen.
In till stan och vidare mot Råby för att fördriva några timmar.
Sen vart det att styra riktningen mot Skultuna och hemfärd.
Hem och slänga i lite tvätt och få i sig mat.
Min mor är så duktig så hon lagade mat åt sin hungriga lilla dotter.
Efter maten satte jag mig vid TV:en för att låta den sjunka lite.
Frammåt kvällen vart det bilåkning och kaffe med den bästa.
Och som spårlöst försvinnen försvan huvudverken.
Han är nog min lilla Ipren.
Skulle kunna sitta där hela natten och bara njuta av sällskapet men det är ju en morgondag också.
Imorgon blir det barnpassning av Totte och sen en sväng till Råby så klart.
Behöver heller inte sova själv imorgon så kan nog inte bli bättre.
Två av mina favoriter på en och samma dag!!
Vilken lycka!
Nej nu checkar jag ut och knyter mig för kvällen så jag orkar upp imorgon.


Kommentarer:

1 Ulla:

skriven

Hahahhaa trodde du skulle träffa 3 av dina favoriter med tydligen inte :( Buhuu

2 Svar till Ulla!:

skriven

Men älskling du är ju inräknad i dom två ;-)

3 Ulla:

skriven

hahaha okej då blir jag glad igen :)

trodde det var totte och den "hemliga" som var dina 2 favoriter...

4 Svar!:

skriven

Nej du och den hemliga. :-)

Kommentera här: