Mor och dotter kväll.


Igår var det inte min dag.
Började med att försova mig.
Hem till Ulla på morgnen innan jag for in till stan.
Ut med hundarna och jisses vad trött jag vart på Svea som verkligen INTE lyssnade.
Sen bar det av till stan.

Sprang på stan, kaffe paus, sprang vidare, lunch, sen till Skultuna.
Ja stressigt och rörigt uppe i huvet hela dagen.
Kan man då bli mer snurrig??
Ulla ringde nämligen och behövde sina nycklar som jag tydligen stoppat ner i min väska.
Ja är man stressad så går de bara av farten.
Så passade på att ta en snabbkaffe där innan jag skulle in och möta min mor igen.
Vi skulle nämligen gå på BIO.
Vi valde Farsan och den va skit bra.

Fick skratta en hel del så nu lever man väl extra länge.
Klart så bra att man kan rekomendera den.
Efter bion vart det mat dags.
Åkte till MAX och beställde mat att ta med hem.
vi gick in så man kunde välja i lugn och ro.
När vi beställt det vi skulle ha så kom vi på en sak till så fick åka driven också.
Ja vi är lite tankspridda så vad ska man göra.
Sen vart det hem och titta på TV och äta.
Sen vart vi trötta och checkade ut för kvällen.

Vaknade av att morfar hängde på ringklockan.
In i duschen, ut ur duschen, i med frukost, föna håret, prat med Ulla och nu återstår att på ett kol för enligt schema ligger jag efter en hel del.
Ikväll blir det middag och film mys på borta plan.


Kommentera här: