Poff så var dagen över.

Haft en riktigt bra dag och jag har humöret på topp men det beror nog på solen.
Ja kanske på en annan person också..
Vem vet..

Vaknade i god tid för att hinna göra mig klar för att möta en solig Onsdag i Västerås.
Kunde för första gången på länge ta det väldigt lungt på morgonkvisten.
Åkte in till stan för att göra en snabb visit på Råby.
Vände sedan näsan mot stan och begav mig i den riktningen.
I sällskap av Syster och Theo så tittade vi runt en snabbis innan magarna ylade efter mat.
Vi valde att ta en sallad på Vivaldi och det slår ju aldrig fel.
Tillökning i sällskapet av Sophie och Ronja.
Riktigt kul att träffa dom eftersom det inte händer varje dag.
Barn leder på våran lista om saker att prata om och det är ju inte fel, men vi pratade så klart om annat också.
Efter en trevlig "lunch" så bar det av till Lagerhaus och efter det så skildes våra vägar för jag var tvungen att vända nosen i en annan riktning.
Nämligen tillbaka till Råby.
Där spenderade jag några timmar på kvällen med trevligt sällskap och lite skratt.
Love that shit.

Väl hemma igen efter att gjort gatorna i Västerås osäkra en hel dag så avrundade jag med att titta på Efterlyst innan säng gång.
Ja man kan bli annat än mörkrädd när man tittar på det programmet?
Sikka människor det finns.
Blir värre med åren sägs det så stackars barn och ungdommar om 15-20 år.
Skulle inte vilja vara i deras kläder..
Neeeh nu skakar vi bort den tanken och lever i nuet.

Imorgon blir det nya äventyr och då ger jag mig på Eskilstuna.

Men nu är....
...det dags för min efterlängtade dejt med John Blund, men först ska sängstommen få sig en skallning den sent ska glömma.

Kommentera här: