Har fått jobb!!


Jo då de är inget skämt.
Jag Rebecca Johansson har fått jobb.
Trilla inte av era stolar nu.
Efter 4 år och lite till av sökningar och annat hipphapp så har de ÄNTLIGEN blitt min tur.
(Inte en dag för sent om jag får säga det själv).
Visserligen en havltidstjänst men de är hur toppen som hellst!
Känns som att världen ligger för mina fötter nu!
Gissa om jag blev glad när jag just JAG fick jobbet.
Sååå den 29:de kör jag igång på ett nytt ställe med nya människor.
HÄRLIGT!
Det blir Dansverkstan och cafe och shoppen för min del.
Där uppe ska jag göra alla glada besökare nöjda med min charm och min otroligt possetiva utstrålning.
´Längtar nå fruktansvärt mycket.
Mycket pirrig av glädjerus.
Kommer fortfarande jobba lite extra på ICA om jag behövs för de är ett glatt gäng som är toppen.

Men nu har jag ju min lilla mini semester att njuta av först.
Imorgon kommer darling hem från sin fiskeresa med en god vän, då blir de nog bara lungt för att ta nya tag i lägenheten på fredag.
För mig ser morgon dagen ut som så..
Ska göra ett besök på Råby (vilket var evigheter sen).
Saknar dom tokarna och måste verkligen ta mig mer tid att åkta dit.

Nu blir det att njuta lite i min ensamhet framför TV:en innan det blir dags för sängen.




Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Åh! Jag är så glad för din skull hjärtat! :)

2 Helena:

skriven

Men GRATTIS gumman!!! Så roligt!!! Det låter ju verkligen som ett jobb för dig!!! Varma kramar från mig!!

Kommentera här: