Lördga kväll.


Efter en hel del nytta och massa bil åkade så landar jag för kvällens lugn i trygghetens vrå.
Där blir det god mat med trevligt sällskap och några glas vin senare smyger sig ledihets känslan på.
En hel del skratt och prat medans tiden springer ifrån oss.
Känner mig nöjd för dagen och ska väl försöka dra mig tillbaka.
Fråga är bara om min karl är redo att bäddas ner under täcket och en god natt puss i pannan?
Nja det är tveksamt nu när jag tittar upp och inser att det är bil snack i luften...
För er som inte vet så är nämligen min karl bil TOKIG.
Älskar honom ändå!
Han har en golf gti edition (eller hur de nu stavas) och ett golf projekt i garaget..
Ja så kommer nån in på bil spåret med honom så kan de snackas i evigheter..
Kul att lyssna på men för mig som inte ens har kör kort så fattar man lika mycket som om en politiker skulle ha ett föredrag för mig..
Alltså NADA!
Kan inte låta bli att titta upp och inse hur han lyser som en liten pojke på julafton.
Bäst att låta honom sitta och njuta en stund till.

Imorgon bär de av vidare till norrland och allt vad de innebär.
Jag Rebecca Johansson ska ge sig på äventyret med att fiska.
Önska mig lycka till!!
Så de kommer bli en hel del tystnad i några dagar här på min blogg.
Men håll ut för jag dyker upp igen!!



Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Ha det så roligt & njut av ledigheten innan jobbet börjar!!!!!! Kramar till dig Gumman & hälsa den biltokige ;)) & familjen så gott!!

Kommentera här: