Virveltid.


Tiden virvlar förbi mig och ger bara ifrån sig ett sus medans jag står kvar som ett frågetecken.
Vad är det som händer.
Börjar tappa dagar och tid.
Hoppas på att snar vara tillbaka på banan igen.

I Söndags gick mitt sommarschema på ICA ut så nu har jag lite mini semester på ca 2 veckor.
Den ska spenderas med lite jobb i lägenheten, uppe i norrlands ur skogar och lite annat smått och gott så de kommer väl bara susa till så är det dags att börja jobba igen.
Kan inte lova att det blir nå bättre uppdatering här i bloggen för det.
Har knappt tid att skriva länge även om jag har suget att göra det VARJE dag.
Så lusten till att blogga har jag då inte tappat.
Det börjar ljusna lite för mig både här och där så snart har väl allt spruckigt upp och blivit ett enda stort ljus så här på sen sommaren.
Inte illa...
Då överlever jag nog vintern trots allt.
Och vinter idet får vänta tills ett mer behövande tillfälle.

Idag va vi med hästen på trav och han skötte sig fin fint.
Ingen vinst men han va from som ett lam på banan och ger bra resultat ifrån sig.
'En stor applåd till den lilla lusen'


Kommentera här: