Han med stort H <3


Ibörjan kanske man inte har de perfekt.
Lite missförstånd, feltolkningar och en del annat gör att de kanske inte alltid känns som att man balanserar på den säkra linan.
Den känns lite tunnare ibland och de gör att iaf jag förväntar mig att ramla för att inte bli besviken om jag gör de.
Men än så länge har jag inte gjort de och just nu är våran lina tjockare än någonsin.

Måste få berätta att trots den sista tidens tunna linor så har vi de nu hur bra som hellst, och gårdagen vart en toppen dag och kväll.
Min karl är otrolig!
Först upp med julgardinerna och sen vart de till att planera kvällens mat och aktivitet.
Eftersom jag är en lite retsticka så svarade jag "Jag vet inte. De spelar ingen roll." på alla frågor som kom.
Först i bilen:
D - Vad vill du äta?
Jag - Jag vet inte, de spelar ingen roll.
D - Ska vi laga mat eller köpa hämt mat?
Jag - Jag vet inte, det spelar ingen roll.
D (tittar förvånat på mig) - Okeej?? Men frukost måste vi ha.
Så vi kantade in i butiken.
D - Vad är du sugen på nu då?
Jag - Jag vet inte.. De spelar ingen roll.
Han suckar och ger mig ett leénde.
Jag plockar på mig lite clementiner, håller upp påsen och säger.
-Här de här kan vi väl äta till hyrfilmerna?
D (ler) - Hyrfilm? Ska vi hyra film?
Jag - Jag vet inte, de spelar ingen roll.
Han himlar med ögonen och går vidare.
Han fick bestämma maten och de gjorde han utan att fråga så mycket mer.
När vi betalat och satt oss i bilen igen så kommer frågan om filmen.
D - Skulle vi hyra film?
Jag - Jag vet inte, de spelar ingen roll.
Han tittar på mig och frågar.
- Härmar du mig nu??
Jag skrattar till och nickar.
D - Hmm jag förstog de.

Vart att hyra två filmer på min order.
Jag bestämde faktist de.
Fast han fick bestämma filmer.
Vilken snäll tjej jag är som låter killen bestämma maten och filmen till kvällen.
Väl hemma igen så ställde han sig vid spisen och gjorde allting.
Han ville inte att jag skulle göra nånting utan bara vara där och ha de bra.
Vart lite frustrerad men fann mig i situationen och gjorde honom sällskap i köket ändå.
Eller ja jag va nog mest i vägen men de är ju de jag är bra på!
Han gjorde 2 rätters till mig och de va hur gott som hellst.
Min lilla kock han kan han.
Ja de vore väl fyskam annars efter en utbildning- och 7 års jobb inom kock yrket.
Vi öppnade en flaska vin också.
Mysfaktor till 100%
Han satte tillomed mobilen på ljudlös för att inte bli störd i våran myskväll.
Hur gulligt är inte de!?
Ja jag är verkligen lyckligt lottad!


<3Han med stort H är MIN älskade Daniel!<3
<3Han får mitt hjärta att klappa lite extra!<3
<3Han får fjärilarna i magen att leva rövare!<3
<3Han är den som får mig lycklig!<3




Kommentera här: