Förvirring AB.


Hur ska man veta hur man vill ha de och hur man ska göra när hjärnan och tankarna inte är samspelta.
Tankarna virrar och säger olika saker.
Följa hjärtat har jag hört nån påstå men om man inte har något då?
Jag tror på fullaste allvar att jag är hjärtlös.
Ja om de nu skulle finnas nån form av hjärta i mig så är de garranterat inte större än en ärta.
Jag vet att jag inte bryr mig om mycket och de är inte mycket som folk säger som biter på mig.
Men ändå ska jag gömma huvet i kudden på kvällarna och önska att natten aldrig tog slut.
Att jag fick ligga i sängen och bara vara själv.
Vaknar med en besvikelse på morgonen att jag måste stiga upp.
Jag blir allt mer frusterad och jag vet att de börjar gå ut över andra.
Tar avstånd och vill bara vara själv med mina tankar.
Jag har nog inte en ängel på ena axeln och en djävul på andra utan jag har en djävul på varje axel.
Jo med alla negativa tankar och all frustration som bubblar så är de stor sannolikhet att de är så.



Kommentera här: