Ingen måsten bara en ledig dag.


Hur härligt låter inte de? ↑
Jo i normala fall så kanske man skulle luta sig tillbaka och bara njuta.
Men jag känner mig väldigt obehövd (säger man så?) och rastlös.
Anar gråa hårstrån på mitt huvud innan dagen är slut om de ska fortsätta så här.
Efter att en längre tid med mycket jobb så borde ju den lediga dagen med inga krav avnjutas i soffan framför TV:en, med en filt och gott vaniljte.
Jo jag har försökt men myrorna krypen under min hud.
Nåting måst jag göra, men vad?
Eftersom jag fortfarade har ont sen igår och mår lite illa så blir urvalet av saker att gör lite svårare.
Känner mig lite smått världelös också eftersom de är så mycket jag vill göra för att underlätta för mina päron.
Men de onda gör de svårt.
Får komma på något.
Något måste hända innan jag klöser hål i soffan.
Tänk Rebecca TÄNK!



Kommentera här: