Julklapparna.


Idag har jag och mor varit inne i stan och snurrat.
Hittade väldigt söta ljuslycktor med pepparkakor i keramik, till nästa jul.
De ni, nu va jag ute i tid.
Annars vart de bara två nagelack och lite serum till håret.
Aldrig fel med skönhetsprodukter.
Vilket elegant ord.
Så lite har hänt idag och lite mindre kommer hända nu på kvällen men de gör ju inget.

Nu kommer bilderna på klapparna.



↑↑ Fick av svärmor och svärfar samt karlns syster och katt. ↑↑

↓↓ Detta god jul kort satt på en av klapparna. ↓↓



Hur gullig får man vara?! Moster smälter och blir flytande margarin.



↑ ↓ Klapparna av la familia. ↑↓



Man tackar och bockar så hjärtligt!
Va jag värld allt detta??
COOLT!

Och nu till den klapp jag inte kan slita mina ögon ifrån.
Daniels gåva till mig.



♥♥♥ LOVE IT!! ♥♥♥




Kommentera här: