magsmärtor till 1000.


Vaknade med magsmärtor så allt jag gjort idag har varit pest och pina.
Men de nalkas snart jul så ligga i sängen var inget alternativ.
Försökte genomföra dagens to do så gott de gick.
Frammåt eftermiddagen så intog jag soffan en stund innan mor och far kom hem med lilla mini.
(Ja Theodore alltså).
Då vart de till att klä granen och de gick hur bra som hellst.
Efter varje sak som han hängde upp i granen hoppa han av glädje, klappade händerna och skrek:
'JA JA JA!! DUKTIG JAG!!'
Ja man kunde ju inte göra annat än att skratta och berömma honom.
Mosters lilla mini tomte ♥
Sen vart de att lägga sig på soffan för att vila.
Trotts att de är lite kyligt här inne så vart jag genomsvettig av att bara klä granen.
Och allt de beror på att magen ger mig smärtor.
EXTRA EXTRA JULPRIS PÅ MAGONT:
Smärtor bortskänkes GRATIS!
Nån som känner sig sugen?

Va även över till morfar och slog in lite julklappar på kvällen och fixade till lite annat.
Även de gjorde mig skyblöt av svett.
Jag har varit svettgärd idag. 
De ni.
Alla andra fryser i kylan.
Jag med visserligen men svettas ändå.
Ja man är inte som alla andra, helt klart!
Men nu är man ren och fin med nyplattat hår så blir nog sängen nu för min del och hoppas på att magen är på bättre humör imorgon.
Klockan lär ju ringa 06.30 för ska följa med mor och far in till stan och julhnadla mat imorgon bitti.
Kan behöva ett lyckat till eller två.



Kommentera här: