Okej, dags att pusta ut innan nästa stor helg.


Okej som alla är mycket medvetna om så är julhelgen över och ett minne blott.
Men vart de som ni tänkt er?
Fick ni de ni ville och hade skrivit upp så fint i era listor?
Ja min helg blev toppen och precis som jag tänkt mig.
Jag fick allt jag önskat mig:
*En jul med nära och kära*
Så klart fick jag lite inslagna klappar också eftersom jag är så snäll.
Och tydligen 'Världens bästa flickvän' enligt min karl.
Han är väl för söt.
Tror han samlar lite plus-poäng.
I de paket jag slet upp med papper på fick jag:
*En super mysig filt.
*Chocklad.
*Maniky.
*Nyckelrings lampa.
(Fick jag av svärföräldrarna ↑↑ och ↑↑ Daniels syster + katten så sött)
*Överlevnadskitt (shampo, balsam, ansikts mask, handkräm, hudkräm, mer mannikyr, topps och mycket mer)
*Första säsongen med SEX AND THE CITY!
*Sex and the city filmen (1).
*Pengar.
*Shoppingkasse.
*En båt som Theo gjort i lera.
*Pyamas.
Och siste men inte minst så fick jag en julklapp av min Daniel.
Ett halsband i silver men världens finaste HJÄRTA.
I de har jag planerat att gravera in hans namn.
Hur romantisk är inte jag då?

På julafton jobbade jag först och sen hem på julkaffe med mina föräldrar för att sen fara vidare till mina svärföräldrar.
Där vart man överöst med julmat, gott vin och klappar.
Sent vart de också men de var de värt.
Juldagen vart de julafton nummer 2 för min del fast hemma i Munga.
Med la familia samlad samlad framför granen vart de julklappsutdelning av tomten.
Och som den snälla medmänniska jag är hjälpte jag tomten att läsa.
(tror inte tomten gått i lässkolan).
Mer folk kom frammåt kvällen och de vart massa julmat och god dryck.
Nöjd och glad i mage och själ vart de sängen.
Annandagen bjöd på mer jobb och julklappsbyte på kvällen.
Jag och Daniel hade nämligen inte hunnit bytt klappar med varandra.
Älskar julklappen jag fick av honom så himla fin.
Bilder på klapparna kommer troligtvis imorgon.
Jag har tyvär inte tagit nå bilder över julen vilket inte är lik mig.
Men nångång ska väl även kameran ha semester.

*Sänder en extra tanke till min vän som krockat*
Allt gick lyckligt vis bra och ingen vart allvarligt skadad.
Men sänder ändå honom en extra tanke.



Kommentera här: