Problemet löst.


Snacka om förvirring när man inte kom in här för nåra dagar sen.
Va superglad och skulle göra de possetivaste inlägget på länge och så går de inte.
Och nu är ju raderna jag skulle föreviga här som bort blåsta.
Kommer inte ihåg va de va men jag grinar inte över spilld mjölk.
Men nu är de problemet löst precis som de jobbiga situationerna jag hamnade i för ett tag sen.
Många tunga stenar har trillat av mig och jag känner mig sprudlande glad igen.
Min min karl sa till mig:
'Jag har inte sett den säg glada Rebecca på flera veckor nu. Men skönt att hon är tillbaka.'
Ja de kan ni hoppa upp och sätta er på.
Jag är tillbaka med inte bara ett leénde på läpparna utan ett stort smile som går från ena örat till andra.
Så bättre uppdatering här står på listan.

Helgen är över och julafton närmar sig med storm steg.
Har haft den mysigaste och mest underbara helgen på länge.
Bara haft nära och kära runt om mig hela tiden.
Har gått och myst och bara samlat energi så nu är jag full laddad inför kommande vecka.
Va på julmusiken i kyrkan ikväll.
Som jag har längtat och min käraste hade jag brevid mig.
På slutet la jag huvet mot hans axel och bara njöt medans jag slängde en blick ut genom förstret på den yrande snön utanför.
Kände verkligen hur lyckligt lottad jag är.
Sen vart de mys med glögg, julmust, skinksmörgås och kaffe med ännu fler nära och kära här i hemmets trygga vrå.
Nu är de bara sängen som gäller för imorgon blir de ny dag med nya tag och en massa bus med Theodore.
Det blir han och jag mot världen medans hans mor gör ärenden på stan ska vi vara här hemma och röja runt.

*Tack Helena för som stora varma kramarna du skickade här. Många likadana tillbaka till dig och familjen*


Kommentarer:

1 Helena:

skriven

♥ ♥ ♥ Härligt gumman!!!! ♥ ♥ ♥

Kommentera här: