Theodore dag!


Idag har de varit jag och Theodore dag hela dagen.
Men min far på släptåg som varit såååå sjuk idag.
Ja vi får väl tro på de då.
Full rulle hela dagen och inte nog med de har de hunnits med en hel del nytta medans plutt sov middag.
Så dagen har sett ut som så här:

*Vaknade av att lillen kom in och frågade om jag ville ha frukost.
(han och hans mor hade dukat fram så fint).
*Vi parkerade oss mätta och lagom nöjda i soffan (men han tröttnade snart och gick iväg till sina leksaker).
*Viknade hej då till syster.
*Fick hjälp av lillkillen och tända eld i kaminen.
*Sprang runt och jaga varandra (kanske skrek lite också de gör ju de lilla hela ännu roligare).
*Fika time.
*Tv time.
*Lunch time.
*Sov time.
*Plocka ur och i diskmasiknen och satte igång den.
*Blocket surf och TV tittande.
*Han vaknade och de vart soff mys.
*Bus time.
(Han vet precis vad han ska göra för att få igång mig till en massa spring och bus).
*Plocka ur och i diskmaskinen igen.
*Bak av kladdkaka.
*Fixa middag dags.
Och nu sitter man lagom slö framför TV efter lite kvällsfika.
Ja dagen har gått för undan och nu kommer jag somna ovaggandes ikväll.
Imorgon tar vi nya tag !!


Kommentera här: