Dagen då man umgås.

Ja de här är en riktig umgås dag.
Ni vet så här mysig dag då man bara umgås, kurar in sig i sig sälv och bara njuter.
Allt har vart bra sen jag vaknade.
Tog en promenad i morse för å rensa hjärnan på all onödig info.
Kom in och tog en upptinande varm dusch och en kopp the på de.
Inte illa vill jag lova..
Mystittade på TV inan jag fick lite sällskap här ute i ur skogen.
Tänk att även inbitna stadsråttor kan hitta ut hit till oss skogstroll.
Tummen upp för det, för även vi kan behöva lite mänsklig kontakt ibalnd.
Och spontana beskö och händelser får man aldrig nog av heller, riktigt skojsigt.

Resten av dagen då? Hur ser den ut?
Jo den ser ut som så här att nu ska jag bara mysa med mig själv och MTV en stund sen blir det att umgås med mina päron när dom får för sig att komma hem.
Riktigt trevligt kan vi ha allihopa.
Pappa tittar på OS och mamma på nån kriminalserie och jag ja jag sitter vid datan.
Så umgås man på landet ;) Inga spelkvällar här heller.
Nej men har väl tänkt att glo lite på TV med min mor ikväll, för min far kan väl inte slita sig från OS kan än tänka.

Ska nog göra upp lite eld och kura in mig i en filt framför kaminen.
En kopp kaffe också ja då blir de ännu mer mys!
Det gör jag nog.




<3 MYS <3

Kommentera här: