Flera sopnatn besök på en dag.

Ja jag fick ju lite sällska på förmiddagen trevligt trevligt.
Efter det så vart de en varm kopp te inkurad i en varm filt.
Tittade lite på MTV och mös i min ensamhet.
Frammåt kvällen fick vi mer spontanbesök och storfrämmande från staden Västerås för då dök min syster och hennes grabb upp.
Vi åt mat pratade och hade en riktigt trevlig middag.
Sen skulle vi se lite på TV och vet ni vad som hände då??
Jo, de ska jag tala om...... Jag somnade... Hur kan man göra de när man har främnade??
Kände mig inte äns trött... Fattade först när jag vakan igen att jag hade sovit hel skumt.
Nu sitter jag i mamma och pappas säng och ser på Vuxna Människor sämsta filmen ever!
Man kan ju undra va dom som skrev manuset gick på under den tiden i sitt liv som dom kom på allt.
Ja herre minje tacka vet jag Twilight de va en riktigt bra film.
Tror jag lägger mig och tittar på den igen nu inann jag ska sova..


*Nu är jag i behov, desperat behov till och med, av att se den andra filmen*

Imorron blir det jobba för min del med dom underbart söta barnen på förskolan.
Finns inget bättre så ja läggdags blir det för mig så man vaknar nångång och får gå till jobbet.
Är en riktigt härlig känsla av att känna så när man går och jobbar, tjänar pengar och man trivs sjutton gubbar så bra.
Tiden springer iväg, man har kul, man trivs grymt bra och man tjänar pengar.
Trodde inte det va möjligt men jojo de är de.
Yeeeey för mig och för att jag får jobba med nå så underbart som barn.

Ja, nej, nu fick jag brottom i säng så jag drar.





Skutterutt.

Kommentarer:

1 daniel:

skriven

jääte fin bild

Kommentera här: