Hemma igen efter att varit utflugen ur mitt bo ett tag.

Jaha ja jag åkte till jobbet i Tisdags och kom inte hem efter det.
Jag vart bortrövad, frihetsberövad och ja ni vet allt det där...
En hemsk upplevelse som jag kommer drömma många långa mardrömmar om.
NEEEJ nu driver jag med er.

Efter mitt underbara jobb i Tisdags så gick jag hem till UllaBella som fyllde 23 hela år.
*Snacka om att hennes bäst före datum gått ut..
Kom mitt upp i hennes  fixa sig själv time.
Vi bubblade lite när jag kom på att hon skulle ju ha paket också...
*Krävande kvinna det där.
Så ja jag gav henne ett paket inslaget i folie.
Och kan ni gissa vad det va?
Jo det var en krona.
Ja ni fatta rätt en såndär liten silvrig sak som man betalar med, eeeeeen krona.
Ja vadå det är ju början till enmiljon....
Och det är väl ändå tanken som räknas?
Skämt och sido, hon ska faktist få en till imorron...
Men vad det blir skriver jag inte här och nu för det kan ju finnas en snokande dummbom där ute som läser just detta.
Man veta aldrig och snokande dummbomar är inget man vill avslöja något för.
Vi fikade iaf på Ullas 23års dag och bubblade massa med andra människor.
Ja om man tar hål på hinnan jag har runt mig så fanns det tydligen annat liv med.
Fast det är klart väldigt skönt att ha den där hinnan där ibland när man blir lite folkskygg.
När "gästerna" gått så såg vi på film.
G-Force!!


"Du önskar att din svetts är lika het som jag"
"JAG ÄR INGEN ILLER!!"

Höll på att dö av skratt med alla kommentarer.
KLOCKRENT!
Sen va det god natt och sov gott för vår del.
Vaknade hyffsat tidigt och gav mig ut på promenix med Svea och Ella gick till jobbet.
Sen in och byta hund och ut med Sally för morgonpromenix.
In göra sig klar och sen vidare mot stan för min del med.
Hade mötestid på AMS..
AMS ÄR ETT JÄVLA SKÄMT!!
Dom måste luras aprillo med mig eller så gillar dom mig bara inte.
Men det gör inte för jag gillar inte dom heller så det går på ett ut.
För att återladda mina batterier efter ams så begav jag mig till min syster och våldgästade dom en stund.
Busade med Theo innan det var dags för hans middagslur.
Och tro mig, det vart min middagslur med.
Somnade jag med efter att jag gosat honom till sömns.
Ja så där låg jag i soffan sovandes med honom i min famn.
MYSIGT!
Efter det var det dags för mig att möta upp Ella igen för att sola sig lite.
Efter solningen kände jag mig hyyyyper pigg.
Begav oss till S-tuna och där vart de Lååång promenix med Svea och några till. ;)
Vi gick runt hela Hägervallen och det va kul på kuppen balndat med lite sporadiska samtal som tex. vad man drack på krogen (vilket vi kom fram till var allt möjligt), vart man går ut ( och ja det är ju olika det med) och en massa annat smått och gott snack.
Efter det så vart de film igen.
G-Force för Pär hade inte sett den så vi va trevliga med honom.
Vi hann med lite snack och planer innan vi la oss för natten.
Vaknade och har bara haft en skön dag med Ellas mor medans Ella själv jobbade.
Gick promenix med Svea och Sally också vilket piggar upp.
Åt lite god mat och drack lite kaffe med choklad dopp innan det var dags att säga adjö för denna gång.
Väl hemma vart det dusch och sen TV.
Ja som ni vet så sitter jag nu här och skriver lite och ja det är snart dags för min älskade kudde att få lite besök.

Så ja på återseende och när det blir, ja det vet man aldrig..
Men ni kan ju alltid hålla utkik ;)


Hoppedi Hej!


Kommentarer:

1 Maja:

skriven

Du är rolig du :)

Kommentera här: