Inget vidare humör idag.

Usch och blä är mina känslor för denna dag, lättretlig och irriterad på allt och alla.

Tog en sovmorgon idag och de va väldigt skönt..
På dagens schema står det tvätta, städa, laga mat och dansa.
Ja jag har ju tvättat, städat, och lagat mat så ja nu är det bara dansen kvar och den är ju inte förrän senare ikväll så vad ska man göra nu då?
Ta det lungt framför TV:en har jag fått som förslag och det låter ju bra.
Men först blir det att glo lite på klädsidor.
Älskar att ögonshoppa kläder, det kan man göra i en evighet.
Kläder, skor, smycken och allt annat som hör till kan jag titta på i timmar här på nätet.
Just nu (eller ja det har jag varit ett tag) är jag även på jakt efter en snygg klänning...
Idag när solen sken och jag satt på alltanen med min kaffekopp så kan jag lova att jag längtade till våren och sommaren.
Fick grymma vårkänslor så slog igen ögonen och drömde mig bort för en stund till varma sommardagar på stranden som avslutades med de ljumma sommarkvällarna med grillning, god dryck och gott sällskap.
Erkän ni blir lite sugan nu??
Jag blev det iaf.
Men så öppnade man ögonen och insåg att man får vänta väldigt länge *besvikelse* med tanka på att all snö ska bort och träden och blommorna ska börja leva igen.
Så ja drömma det får man allt göra ett tag till.
Men tills dess får vi njuta av dessa härligt soliga dagar så länge.
Efter min lilla paus var det bara in och fortsätta som gällde...
Nej nu ska jag fortsätta ögonshoppa och bara drömma mig bort igen och håller tummarna för att jag hittar en bra klänning snart..
Men jag återkommer snart igen.

Tjippevipp så länge.

Kommentera här: