Skallebang!

Jag spikar och hamrar jag bygger en bil,
Jag sågar och gninder och drar med min fil,
Jag målar och målar med tjockt och med tunt,
Jag startar min motor och bilen kör runt.
TUUUT, TUUUUUT.

Visst det är en barnsång så ni vet (och inte sommarplågan för i år om ni trodde det).
Men ni ska veta att just denna sång berättar hur det känns i mitt huvud just idag.
Jag tror nog jag har ett sågverk i huvet där en massa folk spikar och hamrar.
Bland allt stök i huvet när jag vaknade så var det den sången som ekade i huvet så ja den får förklara hur de känns i den stora knölen mellan axlarna som kallas huvudet.
Eller ska man kalla det ballong?
Jo visst kan man kalla det de, men min kallas inte för de iaf för jag har något innanför skalet och det är inte bara luft.
Nej min planer för dagen sprack som sagt och gissa om det var irriterande.
Inte gjort mycke alls bara legat under täcket och hoppas på att morgondagen blir bättre.
Ja så är det...

Men har fått mig ett gott skratt idag iaf.
Messade lite med en vän som tittat på en massa delar av "I en annan del av Köping".
Så här löd det.

Jag: Jag får nöja mig med Jönssonligan ;) Men det duger gott och väl. Det är ju ungefär samma sak.
J: Ha ha ha ha ja det har du ju helt rätt i, men fan tar man bort reklamen och introt så blir de ju inte ens 20 minuter långa avsnitt. :(
(Vilken upptäkt!! Duktigt, ducktigt!)
Jag: Nej jag vet. Har du räknat ut det nu? :D duktig farbror ;)
J: Ja men det har jag väl vetat hela tiden, ville bara poängtera :)
(Jo, jo, som att man ska tro på det?)
Jag: Det har du inte alls vetat ;) hahahaha. Men vi kan säga så om de känns bättre för dig ;)
J: Ja tack snälla kan vi göra det :)

Kan inte låta bli att jävlas lite med denna vän, det är så tacksamt för han tar det på så bra sätt.

Nej nu blir det sova av snart så man får vakna upp till morgondagens ljuva noter.

UTAN skallebangen!!!!!






Ingen idé för er att hänga kvar här för nu va det slut.

*På återseende min vänner och alla som jag känner, för dom som jag inte känner dom
skiter jag i!*





Hörs!




Kommentera här: