Träningverk.

Härligt att vakna med träningsverk..
Måste jag fått eftergårdagens danspass
Mycket lyckat precis som vanligt.
Hargrymtkul när vi håller på och tiden bara försvinner.
Vi lärde oss lite nytt igår och det vart inte alls som förra gången då jag började tappa bort mig när vi la på nytt.
Denna gången hängde jag med hyffsat och de gillar vi! *Tummen upp för mig!*

Så vad har jag gjort sen jag slog upp ögonen idag då?
Inte mycket bara släng i en masikn tvätt.
Ska snart fånga dagen bättre.
Schemat för dagen: Tvätta, blogga, damsuga, promenad, Ögonshoppa kläder,så blir de säkert ett inlägg till innan jag somnar, om den nu vill funka ikväll... (den gjorde ju tyvär inte de igår så man vart litte butter)

Filmförslaget för kvällen är: Twilight!
Har hört att den ska vara bra så får väl se och tycka själv sen.
Sen har jag även hört "Allvarligt Rebecca dumåste skoja! Har du inte sett den!? Rebecca du MÅSTE se den! Du ligger verkligen efter i film tittandet!"
Må så vara, men skyller på at jag bor på landet och inte hinner med att kolla in vad som är det senaste på filmduken.

Nej om man ska ta coh fånga dagen har setat här och drällt tillräckligt länge nu.





Tjippevipp!


Kommentera här: