Ulla + Rebecca = INGEN går säker!

Ja som jag skrev tidigare idag så for jag in till stan en stund och hack i häl på mig var Ulla. Försökte skaka av mig henne men neh de gick inte. Så jag gav upp och lät henne följa med mig. Vi hade en riktigt rolig dag på stan med mycket snack och skratt. Jag skulle skitit i att sola eftersom Ulla var med, men icke sa nicke vi gick och sola ändå... Sen gav vi oss ut på jakt.. Vi jagade stan runt efter internettkabel, leggins och Ullas 23års pressent. Så hur gick det då? *Internettkabel = NEJ! Ulla var en aningen irriterad så hon gav upp. *Leggins = Jo men visst. Efter lite om och men så hittade jag två par. Det vart svarta eftersom NÅGON nämner inga namn men ULLA hade sönder mitt sista par svarta!! *Ullas 23års pressent = Jo men visst de hittade jag. Hade ju redan tänkt ut de så de va bara å gå och köpa. Vart pressentkort på magiclines. Hon ska tattuera sig. Hoppas det gör ont gumman! *Vart en kjol också fast det inte stog med på min lista men skit i de kunde inte låta bli när jag väl hittade en jeanskjol som jag letat efter länge. Och gissa om jag vart glad!! Har en storlek minder på kläder nu så de jag gör ger resultat!! Klappar mig på axlen och känner att det bara är att kämpa på nu så de blir mer resultat till bikinisäsongen 2010.. Vart lite papparazzi på bussen hem till S-tuna för en lite kille hade så tuff mössa. En sån borde rödhuvet ha även om han redan är röd. Tog en snabb kaffe innan det vart dags för mig att pysa hem och skotta. Jag och min söta far hjälptes åt så de gick fort att skotta men snacka om tungt med blötsnö.. Jisses pisses va trött man vart men men grattisträning är aldrig fel. HAHA!! Nu fördriver jag tiden här innan min "taxi" kommer och hämtar mig ska iväg ikväll. Inte på nå gallej men en lugn filmkväll hos den "hemliga". Ska bli grymt kul va en vecka sen sist så på tiden att ses igen nu. Tjippevipp! (Skulle lagt in bilder men min blogg vill inte som jag vill idag så kommer kanske en annan gång när den är mer sammarbetsvillig).

Kommentera här: