Yes box!

Tackar och bockar för igår hörru.
Massa god mat, mys med filmer, prat och skratt.
Tack tack tack!

Somnade otroligt sent, eller kan de blitt tidigt?
Ja det beror ju så klart på hur man ser det.
Eftet alla DVD filmer så skulle vi se en film med start 04.05 men den hade jag redan sätt så de gjorde inte så mycket att mina ögonlock ramlade ner där strax efter.
Klockan ringde 07.30 så ja inte va jag pigg men zombin masade sitt dökött upp för att göra sig klar för avfärd mot sala.
Gick runt och nynnade lite för mig själv så inte ögonen slog ihop igen.
Lägenheten var helt tyst och det ända man hörde var några snarkningar från en sovan själv i rummet intill.
Jag lyssnade och log för mig själv, tänkte att jag hoppas du sover skönt du som får sova.
När jag var klar gick jag fram och klappade på min vän och sa hej då.
Gick ut och vädret piggade ju inte direkt upp.
For till Sala för att gå på marknaden.
Samma gamla vanliga men i vår familj är de tradition så vad gör man inte..?
Hem och surpla i sig lite kaffe innan bandy matchens start.
Det va TB - Örebro idag och TB vann så dom går nu upp i elitserien nu ducktiga pojkar.
Träffade en mycket nöjd och GLAD Camilla efter matchen och man riktigt såg i hennes ögon hur glad hon var.
Så kul att se!
Spelat ska vi inte diskutera här men kan ju lova att det kom många grodor och kommentarer ur både min och min fars mun så jag tror min mor skämdes lite.
Men men som åskådare har man rätten till att tro att man är bätte än dom där nere på planen.
Skule besökt min syster men hon var inte hemma så vi åkte och beställde mat med oss hem.
När vi klev ur bilen vid matstället så stog D där och ja det va ju inte igår man såg han.
Hejjade slängde några ord och gick.
Kom hem käkade såg på film "10 orsaker att hata dig".
Och nu då?
Ja nu är det mys med mor och far o soffan och melodifestivalen är igång för fulla muggar.
Ja så nu blir det att lyssna ta in och rata låtar..





Hejs.



Kommentera här: