Jobbiga Onsdag.

Skulle läst idag men har inte haft ork.
Knappt sovit nånting efter det som hände igår.
Hela min sömn vart förstörd. sista gången jag tittade på klockan var den 05.30 sen vet jag inte hur långt efter jag somande.
Kändes som en evigeht iaf.
Gick upp vid 09.00 för så kunde jag inte sova längre.
Försökte se på TV men tankarna vimlade iväg...
Dammsög istället, plockade i och ur diskmaskinen, lagade mat, tvättade.
Men hur jag än försökte så fick jag inte dina ord ur huvet.
Messade Ulla om kaffe men hon kunde inte.
Paniken kom innom mig jag va tvungen att göra nånting för att få annat och tänka på.
Till slut kom iaf räddningen.
Jag fick ett samtal ochen stund senare vart jag upp plockad för lite terapisnack.
Kändes underbart även om mina tårar rann och jag kunde inte stoppa det.
Men jag hade en axel att luta mig mot vilket kändes underbart, länge sen man lutade sig mit nån när de är så här, och inte bara ta till kudden utan någon som verkligen förstog och bara lyssnade.
Sa inget bara lyssnade och förstog.
TACK!
Efter våran pratstund så var de tillbaka hem.
Vek lite tvätt men kunde inte få orden ur huvet.
Hur kan de vara möjligt att bli så sårad?
Har nog aldrig blivit så här sårad nån gång..
Önskar inte äns min värsta fiende denna känsla jag bär på just nu.
Jag vet vad ni tänker jag vet "fan va larvigt att skriva och tjata om de här, alla mår vi dåligt nångong grina lagom"
Men jag gör de ändå och skiter i vad ni tycker.
Satte mig vid datan men orden snurrar precis som nu.
VA FAAAAAAAAAAAAN!
Kan man tömma en hjärna så snälla töm min jag behöver det.
Om jag så skulle offra att jag glömde allt som hänt mig tidigare så gör de bara jag blir av med detta.
Har inte hört nå förlåt än..
Det kan jag väl glömma skulle jag tro.
Men kan ge mig FAAAN på att hade jag sagt allt detta hade jag fått lov att säga förlåt MINST 1 gång för att få allt bra igen om äns de hade hjälpt.
Om man inte kan säga förlåt så kom och ge mig en lite kram eller nånting.
Jag begär inte mycket har jag aldrig gjort kommer aldrig göra det heller..
FAAAAAAAAAAN VA ALLT SUGER NU!!
HEEEEELVEEEETEEEEEEE!
Vill bara skrika.
Gå ut i skogen och skrika men då tror väl grannarna jag blitt helt spritt språngande galen.
Ja jag får väl bara vänta och se.
som tur är så åker jag bort på fredag då ska jag verkligen försöka tänka på annat.
Fan att det va denna person som sa allt detta igår, kunde väl varit nån annan så jag bara kunde skakat av mig som jag brukar göra och gå vidare.
Jag tar sällan åt mig nu för tiden, men denna gång gjorde jag det bara för att de va den det va som sa det!
FAAAAAAAAAAN!
Måste försöka sova nu förskolan kallar imorgon.
Jobba är alltid kul, speciellt med barnen på förskolan.
LOVE!

Kanske det man borde jobba med vem vet..

Kommentera här: