Länge sen sist.

Jaha då var det dags för ett inlägg igen då.
Har tillbringat den senaste veckan hos min syster och hennes lilla familj.
Det är nämligen så här att dom har flyttat ner en våning så har hjälp dom en del där hemma.
Så jag pumpade upp en madrass och boade in mig i ett hörn som vart min sovplats i ett ex antal nätter.
De va faktist väldigt skönt med att lägga huvet på kudden hyffsat tidigt.
Första morgonen där så vaknade jag och såg till stor förundran att jag måtte hafft besök bervid mig på morgonen.
För där låg en blinkande microfon, min hårborste, mina foppatofflor och min systers skor.
Hmm VEM kunde lagt allt de där på min madrass?
Hmm ja Marcus kanske (systers kille)?
Ja man vet aldrig men mest troligt att de va min buslus Theo.
Theo (min systers son för er som ite vet de) har lärt sig säga Becca elle ja de blir mer BipBa.
Hörde det för första gången i söndags när jag gick ut för att ta en nypa "luft".
Innifrån hör man små barnfötter mot golvet och hur han ropar nånting.
När jag lufftat klart och kommer in möts jag i dörren av avärldens sötase pojk som har världens största leende och säger: "Bipba, HEEEEEEJ!"
Jag smälte direkt och min syster sa att han gått mot dörren ropat Bipba och pekat på dörren. 
Ha ha ha ha ja man kan inte göra annat än å smälta för den där grabben.
Försökte med allvarlig stämma berätta för honom att de är fel att kasta saker men när man tittar på honom och har ler världens största leende och har busögon kunde åtminstonde inte jag göra annat än att smälta och skratta.
Ja jag har så klart inte bara lekt med Theo utan även burit lite saker och städat i lägenheten dom fylttade ur.
Kom hem igår kväll (fredag alltså) och kände mig ganska trött.
Sov som en stock hela natten och vaknade av att Theo, syran och min mor kom in i rummet och talade om att de va the och smörgås framdukat på bordet.
Hmmm kom upp och undrade vad dom gjorde och de va tydligen julgransplundring på G.
Min mor hon tänker på allt hon.
Vi fick tillomed fiska i fiskedammen så snällt så och där fick vi napp jojomensan.
En fin fin påse med frukt, godis, cornflakes, ballonger och en tutut sak.
Gissa om man vart glad!!
OOOOHJAH!
Sen har denna dag rullat på med massa lek och tjo och tjim bäde med min syster och min systerson.
'Eller ja min syster och jag retades mest med varandra så vår mor och far fick gallfeber.
Förstår inte varför. hahaha
Men kul hade vi och skäll ja de fick vi men vad gör de?? :-D
Nej nu är de nog dags för att lägga huvet på kudden och sussa lite för imorgon/idag blir de en dag full med äventyr. :-)

Snipp Snapp Snut Så Var Denna Dagen Slut!

Kommentera här: