Taggad till 1000!

OJ OJ OJ så jag har väntat i en vecka nu.
Och idag eller ja snarare ikväll är det dags.
20.15 piiiiiiiiiiiiiiiiip, drar det igång första lektionen av 13st.
Härligt, härligt!
Idag vaknade jag med hjärtat i halsgropen vid 08.00 för de plingade satan i gatan på dörrklockan.
Utanför stog 2 stycken som trängde sig på, snacka om att man vart irriterad.
Det var en gubbe i 40-50 års åldern och en kille i 17-20 års åldern.
Ja dom kom inte långt utan stannade i hallen, eftesom dom skulle fixa våran värmepanna för hundrasjuttioelfte gången!!
De är så man kan bli galen!
Den piper stup i ett!!
Dom höll på och förde ett jävla liv i hallen i 2 timmar så jag trodde jag skulle bli galen!
Men sen hörde jag bara ett "HO HO HALLÅ!" ifrån hallen så det var bäst att gå dit och se efter vad dom ville.
Gubben talade då om att dom va klara och skulle åka, ja jag tänkte ju inte tvinga dom vara kavr, så vinkade glatt farväl i dörren och jublade för mig själv.
Slängde mig i soffan och njöt av tystnaden.
Slog på TV:en efter en stund och tog det lungt.
Sen var det dags att rycka sig i kragen och göra nånting och jag började med datan.
Mycket som skulle tas bort och slängas på den burken UJ UJ UJ!
Sen vart de att plocka lite hemma innan jag satte mig vid datan igen och fixade vidare.
Har hållt på lite med låtar till min buslus som jag tänkte han kunde få på CD sen när jag är klar.
Är alltså inte klar än.
Och mitt i allt kom jag och sakna den tiden jag höll på med sång.
De va ju faktist riktigt kul.
Kanske ska börja med det igen vem vet.
Mange sa ju faktist sist jag var där att jag fick prova spela in om jag ville.
Visst det vore kul, men vill bli bättre på det först i så fall.
Ja och ända sättet att bli de är väl att börja igen..
Ja ja de får bli när jag har råd med det vilket inte blir denna månad.
Det har sprattlat och knorrat i hela mig precis HELA dagen och nu är det inte långt kvar.
Om man kanske ska fixa det sista innan det är dags för avfärd till bussen..
Ja det får nog bli så..



JAG ÄR TAGGAD TILL 1.000!!!!

KOM IGEN!!

Kommentera här: