Underhållande rökpaus.

Igår va jag inte hemma utan borta.
Hade en trevlig kväll med trevligt sällskap.
Vi åt gott och efter maten gick jag ut och tog en cigg.
Stog där och funderade över de som hände tidigare i veckan (som vanligt).
Helt automatiskt reagerade jag på att de tändes i ett rum som låg i huset mitt emot.
Det visade sig vara den lägenhetens toa, och man såg ovanligt bra in genom fönstret. 
In kom en kille som antagligen va kissnödig.
Ja jag tror de eftersom han stog och lättade på trycket såg de ut som iaf.
Ja man såg ju inte hans "lilla" egendom så klart för så stort fönster va de inte (otur för mig va?HAHAHA).
Hur som hellst så när han va klar så tvättade han händerna och ja ni killar klagar på att vi tjejer alltid ska titta oss i spegeln inna vi går ut från toa.
Nu kom beviset på att NI INTE är ett dugg bättre.
Han drar upp sin t-shirt och börjar spänna på sig när han tittar sig själv i spegeln.
Efter ett tag så tittar han ner på sin mage, spänner sig lite till, drar ner t-shirten och försvinner ur mitt synfällt.
Jag skratta lite för mig själv, släckte cigaretten och gick in igen.
Ja jag vet nu låter jag som en riktig fönstertittare men de är jag inte (tro vad ni vill).
Men blicken bara fastnade där på honom.
Jag såg inte om han va snygg eller ful, såg inte äns hur han såg ut alls eftersom det var en bit bort.
Men något bara gjorde så att jag tittade utan att jag igentilgen tänkte på det.
Det fanns nämligen annat att glo på egentligen som tex en som va ute med hunden och kämpade med att få den dit hon ville (vem som skällde mest vet jag inte ägaren eller hunden), eller andra som va runda underfötterna och på G till något som pratade väldigt högt.
Så kan de gå, men underhållande vart de.
Tackar och bockar för det!


Nej nu blir de sängen för min del, för imorgon ska jag till min farmor jag inte träffat på flera månader och ge henne en BAMSE KRAM! <3

Kommentera här: