Födelsedag och jobb dag.


Vaknade av att la familia kom in med frukost på sängen och paket.
Ja de skulle väl föreställa någon slags skön sång också...
Tror jag vet vad dom ska få i julklapp (sånglektioner?)
Nej då ska inte klaga de va faktist fint.
Alla tog i från tåna.
Tillomed Theo som skrek:
"LEVA, LEVA, LEVA, LEVA!!"
Han är duktig den gossen.

Så öppnade paketen som va min ena 3D poster inramad och en tom ram där min andra poster i 3D ska sitta.
Ett uppläggningsfat/kakfat med monroe på!
Vart lite firande med min familj innan jobbadags.
Vi åt frukost i godan ro.
Morfar kom över med en söt lite blomma till mig och sen begav vi oss till stan för lunch.
Vart Kina buffé.
Efetresom jag själv fick välja.
Glass på de i Postgallerian och raket fart mot jobbet.

Väl instämplad och redo för dagens arbetspass vart jag grattad av mina söta arbetskamrater och även några kunder.
Hmmm rycktet sprider sig minsann!
Konstigt.
Min moster hade tydligen vart in för att gratta mig när jag va på rast.
Och sen kom trion!
Mina tre kusiner kom in och jag trodde jag skulle få hjärt snurr.
Dom skrämdes inte bara lite när dom kom gastandes.
Tror hj'rtat trängdes med hjärnan där ett tag..

Så nu väl hemma med nyplattat hår, av tvättat ansikte och gaddarna borstade så kan jag lägga mig på kudden och invänta morgondagen.
Då är det min mammas dag!
Grattis mamma!!
Och vi slår ihop våra kalas så då får släkten komma!

VÄLKOMNA!


Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Grattis från oss!!! Har tänkt på er - massor :))!!Kramar Helena m boysen

Kommentera här: