Grillning, kattvakt.


När jag kom till lägenheten med mina saker så titta jag in och sa hej till de små liven.
Hjördis tittade på mig, sträckte ut sig och smet under sängen direkt.
Gustan han kom fram som ett skott, jag böjer mig ner för att klappa honom då han smiter förbi och börjar kloa på min väska.
Ja då välkommen var jag.
Det är så man blir tårögd.
*snyfft*

Nu har man landat i lägenheten igen efter grillningen hos min morbror.
Mycket mat, fika och prat.
Slank även ner två glas vitt, det är ju ändå lill lördag.
Och 2 glas fick räcka är ju en jobb dag imorgon.
Vart skit trött så åkte där ifrån mätt och belåten.
Tv:en är på och datan i knät med en katt på tangentbordet är det inte så lätt att skriva rätt.
Lyfter honom åt sidan men han hoppar upp igen så jag ger upp.
Så nu hoppas jag bara på att det blir bra.
Alla klagomål om felstavning och osammanhängande rader skickar ni till Katten Gustav.
(ja han heter så som klampar runt och lägger sig mitt i vägen).
Jag tar alltså inte på mig skulden för det.
Nej nu blir det TV och soffläge.
Håller tummarna för att karln ringer när han slutar jobba.



Kommentera här: