Jobb, sol, kaffe, vattenmelon, och kvälls mys.


Fick en trevlig överaskning på jobbet idag.
Min karl kom in och hälsade på.

Har jobbat idag (som jag hoppas ni förstog av de ni tidigare läst), och slutade redan 12.00 så cyklade "hem" och duschade.
Satte mig sen i solen ute med min tidning och njöt av ensamheten.
Senare vart det kaffe med en vän ute och vi njöt av sol, kaffe och vattenmelon.
Efter några timmar av bubbel så vart de att vi gick åt varsit håll.
Hann precis in till telefonen då min pöjk hörde av sig så de va bara att gå ut och öppna dörren.
Nu har vi varit och handlat så det blir juice och mini baguetter.
Så det ska jag ficka till min karl som bara ska få sitta och ta igen sig efter dagens jobb och slit.
Bara för att jag är en så snäll flickvän.
Den bästa om jag får säga det själv.
Sen blir det soffmys tills sömnen smyger sig på.


Ingen spännande dag men otroligt skön.




Kommentera här: