Kaffe, mat och ännu mer kaffe.


Jo man kan ju tro att jag har haft kaffe maraton idag men inte riktigt.

När jag klev av bussen på Skälby idag så möttes jag av lillskruttan själv.
Hon är för söt.
Hemma hos dom så satte vi oss ute i solen och drack lite kaffe och pratade.
Kändes otroligt skönt och de va hur kul som hellst.
Var länge sen jag och Anette satt och paratade över en kopp om allt som hänt.
Så vi hade ju en del att ta igen.
Skruttan lekte med sin kompis men dom kom och tittade till oss lite då och då.
Det sägs att när man har som roligast ska man ge sig och det vart nästan så.
Karlnkom och de kändes som att vi hade hur mycket som hellst att prata vidare om men vi fick ge oss då för jag va tvungen att skutta vidare.
Men vi kom överäns om att ses igen snart så får fortsätta då.
Pöjken och jag åkte och hämtade upp hans pappa.
Sen köpte vi middag som vi kunde laga till.
Eller ja vi och vi, som HAN kunde laga till.
Efter en god middag vart det lite kaffe (igen) och prat.
Nu är man tillbaka hos katterna och känner hur kroppen skata men säkert ger upp för idag så det är lika bra att ge vika.
Imorgon är en ny dag med nya tag.





Kommentera här: